عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دربی را می‌بریم تا هواداران شاد شوند / فابیو جانواریو : گلی که در کرمان زدیم سالم بود

جانواریو در بازی با مس کرمان گلی زد که از طرف داور مردود اعلام شد. اگر آن گل مورد قبول قرار می‌گرفت استقلال اکنون با امتیاز بیشتری در جدول قرار داشت. جانواریو گل اعلام نشدن آن موقعیت را حاصل بدشانسی‌های استقلال می‌داند: «واقعا در بازی با مس بدشانس بودیم. گلی زدم که متاسفانه به اشتباه مردود اعلام شد و من شک ندارم که گل من سالم بود. متأسفانه روی شوتی هم که زدم بدشانس بودم و توپ به تیر دروازه برخورد کرد. با این حال باید بگویم که استقلال مستحق برد بود.»
برخی معتقدند جانواریو هنوز مثل روزهای اوج فوتبال بازی نمی‌کند! جانواریو پاسخ این انتقاد را داد: «می‌دانم هنوز توقعات را برآورده نکردم ولی من نیاز به زمان دارم. من دیرتر از موعد مقرر به تمرین‌های استقلال اضافه شدم و نتوانستم به طور کامل با این تیم تمرین و بدنسازی کنم. با این حال تلاش می‌کنم تا خیلی زود خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم و مطمئن باشید خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.»
از فابیو در مورد مصدومیت مجتبی جباری و دوری چندماهه او از میادین فوتبال سوال می‌کنیم که جانواریو در پاسخ می‌گوید: «مصدومیت جباری اتفاق خوبی نیست و همه ما دوست داشتیم که او خیلی زود برگردد. مجتبی واقعاً فوتبالیست تاثیرگذاری است که می‌توانست در این هفته‌ها به استقلال کمک کند. من فقط امیدوارم جباری هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردد.»
استقلال قرار است در هفته ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود و از حالا بعضی از بازیکنان دو تیم در مورد این بازی حرف می‌زنند. جانواریو هم برای این بازی برنامه‌هایی دارد: «از حالا زود است در مورد این بازی صحبت کنیم چون ما قبل از تقابل با پرسپولیس باید یک بازی انجام دهیم، با این حال معتقدم که دربی و بازی کردن مقابل پرسپولیس سخت است. آنها تیم قابل احترامی هستند و بازیکنان بسیار خوبی دارند ولی ما می‌خواهیم دربی را ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com